picture

Firmy & Produkty Polskie

Szczegółowe inforamcje na temat każdej
marki w Polsce. Bądź lepszy od innych,
zbadaj firmę.

picture

Czas to pieniądz

Masz problem ze znalezieniem dobrej firmy ? Chcesz aby usługa została wykonana należycie? Przeczytaj opinie o firmach.

picture

Statystyki

Mamy już zarejestrowanych 235 użytkoników.
Mamy już napisanych 542 wątków w tym 2476 postów.

Naprawa Lodówek Warszawa

Naprawa Lodówek Warszawa

Cześć, skończyła mi się gwarancja na lodówkę, no i niestety mój dotychczasowy serwis nie daje dalszej opieki w konkurencyjnych stawkach. Z tego powodu szukam raczej niezależnych fachowców do sprawdzenia lodówki, koniecznie z Warszawy. Znacie kogoś uczciwego, żebym nie wydawał kasy niepotrzebnie?

propek1

Posty: 6

 
Według moich doświadczeń warto od razu wybierać serwis niezależny urządzeń domowych, ponieważ tacy fachowcy rzadko naciągają cię na zastosowanie oryginalnych części. Wiadomo :P

LiOx

Posty: 14

 
Pamiętaj, że problem osłabionego chłodzenia w lodówce wynika bardzo często ze źle rozłożonej żywności, a także ze starości. Doraźna naprawa czasami po prostu nie wystarczy i trzeba wymienić kilka podzespołów.

2findme2

Posty: 24

 
Poproś obowiązkowo o ostatnie referencje z wykonanej naprawy. Zawsze tak wybieram serwisy do naprawy przeróżnego sprzętu i jeszcze na takim podejściu się nie zawiodłem.

Black_Riot

Posty: 8

 
Każdy serwis pogwarancyjny powinien mieć listę usług, w których się najbardziej specjalizuje. Kontakt do serwisu pogwarancyjnego warto sobie załatwić już podczas obowiązywania zwyczajowej gwarancji. No i samodzielnie też zobacz, czy wszystkie funkcje lodówki ustawiłeś właściwie.

Klarka45

Posty: 13

 
Zwróć uwagę, czy serwis sprzętu AGD, który wybierasz posiada dział z faktycznie bezpłatnymi wycenami naprawy usterek. To nie jest wcale takie oczywiste.

Wariat

Posty: 12

 
Zawsze wybieraj serwisy, w których występuje okres ochronny dla klienta po naprawie. Czasami się zdarza, że coś nie działa po naprawie i wtedy nie warto dopłacać kolejny raz. Zabezpiecz się przed wykorzystaniem obsługi.

johncena67

Posty: 15

 
Zdarzyło się, że kupiłem drogą lodówkę popularnej marki, do tego uszkodzoną. Chciałem zwrócić, ale nie udało się. Niby coś tam w umowie nie tak było. Postanowiłem skończyć z denerwowaniem się i wezwałem do pomocy serwis AGD. Panowie z proserwis.waw.pl zaproponowali mi wymianę głównych podzespołów. Mówili mi już od początku, że mają doświadczenie z najbardziej skomplikowanymi naprawami sprzętu AGD, więc im zaufałem. Lodówka została naprawiona i stoi do tej pory z wymienionymi częściami. Chciałbym z tej okazji mocno polecić serwis, bo naprawdę zaoszczędzili mi kilka tysięcy złotych, sporo nerwów, no i od razu mnie uspokoili. Już przy pierwszym spojrzeniu na sprzęt, wiedzieli, co jest grane.

SZczecinek23

Posty: 7

 
W instrukcji lodówki powinieneś mieć dział z typowymi pytaniami klientów. Czasami klienci chcą wrócić lodówkę, bo za głośno działa, a to może być normalne zachowanie. Musisz to koniecznie sprawdzić w instrukcji.

gregcie@

Posty: 8